25.12.09

Vesel Božič vsem!

Pa je še eno leto naokoli in spet smo dočakali moj najljubši čas v letu - božične praznike! Vsem želim, da bi današnji dan preživeli v krogu družine, najdražjih, da bi dan minil popolnoma brez skrbi, predvsem pa želim sreče, veselja in radosti. Em, imel sem tule napisano že vse o tem, kako je letos bil slabši predbožični večer, ker ni bilo snega, bla, bla, bla... Kakorkoli že je, glavno je, da si danes malo odpočijemo, mogoče odprete kakšno darilo, če vas je zjutraj slučajno kaj čakalo pod smreko, se skupaj vsedete za mizo in kakšno rečete... Letos moram tudi jaz pohvaliti Božička, saj mi je darilo izročil že pred Božičem in sicer že tri dni prej, ko sem po dolgem, dolgem času spet objel osebo, ki je nisem videl že uff... Predolgo! Hvala Božiček! In hvala tebi... Lepe praznike še naprej! Gregor

Ni komentarjev: