20.6.10

Uvod v kolesarsko sezono

Letos sem po dooolgih letih zopet vzel kolo iz shrambe, napolnil zračnice in se malo zapeljal... Z nekaj predhodne vadbe za boljše počutje, sem ugotovil, da niti nisem tako zelo brez kondicije, kot sem predvideval.... Včasih bi mi 10km dolga tura predstavljala nedosegljiv cilj, ampak nekako mi je z aerobno vadbo uspelo okrepit ravno prave mišice za kolesarjenje! Tako da bi znalo biti letos zelo zanimivo poletje, sploh zato, ker ne grem nič na morje in bo kolesarjenje edini način, da vidim kakšne nepoznane dele Slovenije;)

Čeprav jaz+kolo+poletje ne gremo ravno najbolj z roko v roki, saj jaz za razliko od večine na soncu prepraženih kolesarjev(ki kolesarijo tule mimo naše hiše ob 12ih, 13ih, 14ih, ko je sonce najbolj kruto...), raje kolesarim, ko je zunaj oblačno, megleno ali celo malce prši... Vodno hlajenje, tako jaz temu pravim;)

Včeraj sem tako "na hitrco" skočil na kolo in se zapeljal skozi Prebold in do "prelaza" Podmeja, do točke, kjer se Savinjska dolina konča in Zasavje prične... Kar me je še najbolj presenetilo pa je dejstvo, da sem v 6km dolg ovinkast hrib uspel prikolesarit brez postanka(!!), kar za moje pojme niti ni tako slabo za tretjo turo po 3-4 letih postanka...? ;)

Ustavil sem se na vrhu hriba, kjer me je pozdravila tabla Občina Trbovlje :)

Za vse kolesarje in motoriste je tukaj Lovski Dom, ki pride zelo prav... 
...ob pravem vremenu seveda ;)

Na poti nazaj sem se ustavil še pri odcepu za Mrzlico... Ampak ker se mi je že mudilo domov, sem samo škljocnil in se odpeljal...


LP,
Gregor

P.S.: Sem pa ugotovil, da po ravnem kljub starosti svojega predpotopnega kolesa, še vseeno lahko konkuriram kakšnemu kolesarju s specialko za 3000eur... :D

Ni komentarjev: